Członkowie naszego stowarzyszenia wraz z małżonkami wzięli udział pierwszego grudnia w ostatkowym, charytatywnym balu w restauracji „Gościniec”. Mimo przekroju wiekowego i zawodowego bawiliśmy się (jak zwykle) wspaniale. Odśpiewaliśmy „Sto lat” jubilatowi – Michałowi Goławskiemu, solenizantowi – Andrzejowi Bieleckiemu oraz Anecie i Maćkowi Chadajom w 22 rocznicę ślubu. Tańczyliśmy (jak zwykle) do białego rana (niektórzy nawet boso) przy muzyce naszego dj. Krzysia Wysokińskiego, czasem przy wokalu Piotrusia, Daniela czy „Popla”. Na balu zbieraliśmy pieniądze i słodycze dla wychowanków łukowskich domów dziecka.

(zdjęcia z imprezy w galerii)

Wśród przedświątecznego zamieszania znaleźliśmy czas, aby w sobotę 15 grudnia przyjść na „opłatkowe” spotkanie do restauracji „Wierzejki”. Przy wigilijnym stole zasiedli członkowie stowarzyszenia i nasi przyjaciele. A że dobrze czujemy się w swoim towarzystwie, spotkanie zakończyło się o 3 nad ranem. Ci, którzy nie mogli przyjść, niech żałują!

(zdjęcia z wigilii w galerii)

W dniu 13 grudnia wzięliśmy (Kasia, Agnieszka, Zbyszek i Maciuś) udział w spotkaniu wigilijnym w Specjalnym Ośrodku Wychowawczym w Łukowie, prowadzonym przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Świętego Wincentego a Paulo przy ulicy Stodolnej. Siostra Dyrektor przywitała indywidualnie każdego z przybyłych gości. Następnie obejrzeliśmy inscenizację opartą na sztuce Zofii Kossak - Szczuckiej pt. „Gość oczekiwany”, najpiękniejszą, jaką widzieliśmy od lat… W przedstawieniu, pod kierownictwem siostry Elżbiety Maliszewskiej i siostry Jolanty Wałkuskiej, wystąpiło dwanaścioro wychowanków. Zagrali wzruszająco szczerze, nie pomylili tekstu ani razu. Po spektaklu wszyscy składali sobie świąteczne życzenia i dzielili się opłatkiem. Następnie zasiedliśmy za suto zastawione stoły do świątecznego posiłku. Wszyscy, którzy przybyli do Specjalnego Ośrodka Wychowawczego, obdarowani zostali świątecznymi stroikami. Serdeczność i gościnność pracowników i wychowanków Domu Pomocy Społecznej sprawiła, że był to prawdziwie „cudowny” czas.

Szóstego grudnia Daniel, Jarek, Kacper i śnieżynka Agnieszka w imieniu naszego stowarzyszenia „wspomogli” św. Mikołaja i rozwieźli paczki ze słodyczami i zabawkami do łukowskich domów dziecka: przy ul. Stodolnej i ul. Broniewskiego. Słodkości i pieniądze na gry i zabawki zebraliśmy na Andrzejkowym Balu Charytatywnym. Miło jest brać, ale jeszcze milej dawać, szczególnie w ten świąteczny czas…

W imieniu stowarzyszenia chciałbym Serdecznie Podziękować instytucjom, firmom i osobom prywatnym za pomoc w organizacji Zakończenia Sezonu Motocyklowego 2012.

Oto lista:

1. Urząd Miasta w Łukowie

2. Starostwo Powiatowe w Łukowie

3. Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

4. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie (pokaz ratownictwa drogowego)

5. Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

6. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Lublinie (Pani Zofia Markowska)

7. Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie (Pan Marek Wiąckiewicz)

8. Medyczne Studium w Łukowie (pokaz ratownictwa medycznego)

9. Wydział Promocji Miasta (wypożyczenie namiotu na zlot)

10. Hortex (soki)

11. OSIR (pomoc w organizacji i udostępnienie urządzeń)

12. ŁOK (udostępnienie urządzeń)

13. Jetro Karol Walo (udostępnienie busa na scenę)

14. Sklep BAJKA (nagrody dla najmłodszych uczestników zlotu)

15. Zakłady Mięsne Piotr Rozenek (catering)

16. Zakłady Mięsne Kożuchówka (catering)

17. F.H.U Tir Części Jarosław Izdebski (samochód do pokazów ratownictwa drogowego)

18. DrogBud Bogdan Kucharski (udostępnienie ośrodka)

19. Henryk Janaszek (nagrody)

20. Pizzeria Napoli Krzysztof Bochman (nasz club house)

21. Looksus Katarzyna Jóźwiak (nagrody)

22. Sklep Motoryzacyjny Przemysław Słomka (nagrody)

23. Zespół Medium Krzysztof Wysokiński (oprawa muzyczna)

24. Dariusz Kabas (nagrody)

25. Próchniewicz Adam (udostępnienie prądu)

26. Tomasz Szczerbicki (współautor książki "Harley Mój Kumpel 2" i fundator nagrody)

27. Andrzej Zdrojewski (nagrody oraz pomoc w organizacji imprezy)

28. Agencja Reklamowa Maciej Chadaj (poligrafia na zlot)

Oraz wszystkim osobom, które były zaangażowane w organizację imprezy.

Dziękujemy I Pozdrawiamy!!!